علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره

مجله توت فرنگی

10 واژه ای که نباید هرگز به همسرتان بگویید

1393/11/23 15:47
نویسنده : مامان علیرضا
631 بازدید
اشتراک گذاری

شاید شما هم به این نتیجه رسیده باشید که «حرف»، درد زیادی دارد. برخی از واژه ها و

جملات سال ها مغز و روح آدمی را می خوردند و او را از درون نابود می کنند. بسیاری از

انسان ها نمی دانند حرف هایشان چه تاثیرات مخربی بر روحیه اطرافیان دارد و خیلی راحت

هر آنچه می خواهند را به زبان می آورند و اصلا هم برایشان مهم نیست چه ضربه ای به

طرف وارد کرده اند.

 

در اینجا 10 واژه یا عبارت بسیار ساده را نام برده ایم که تقاضا داریم

 

هرگز به همسر یا فرد موردعلاقه خود نگویید.

 

برای مشاهده مطلب بر روی تصویر کلیک کنید

------------------------------------------------------------------------------------

سایر مطالب مربوط به این موضوع:

 

تست :افسرده هستید یا غمگین ؟

 

5 راه برای راه یافتن به افکار مردان

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان اعظم
24 بهمن 93 10:33
سلام عزیییییییییزم. چقدر از دیدن دوباره ات خوشحال شدم. منم دلم واستون تنگیده بود. چشم حتما میام
مامان علیرضا
پاسخ
سلام عزیزم منم خیلی خوشحال شدم از حضورت دوست خوب و نویسنده من
مامان اعظم
24 بهمن 93 10:33
من دوباره با اجازتون لینکتون کردم
مامان علیرضا
پاسخ
مرسی عزیز دلم