علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

مجله توت فرنگی

سال نو مبارک...

1394/1/1 18:47
نویسنده : مامان علیرضا
1,297 بازدید
اشتراک گذاری

زندگي، راز بزرگي است که در ما جاريست 

 

زندگي فاصله آمدن و رفتن ماست

 

رود دنيا جاريست

 

زندگي ، آبتني کردن در اين رود است

 

وقت رفتن به همان عرياني که به هنگام ورود آمده ايم 

 

دست ما در کف اين رود به دنبال چه مي گردد؟

 

هيچ!!!

 

زندگي ، وزن نگاهي است که در خاطره ها مي ماند

 

شايد اين حسرت بيهوده که بر دل داري 

 

شعله گرمي اميد تو را ، خواهد کشت

 

زندگي درک همين اکنون است

 

زندگي شوق رسيدن به همان

 

فردايي است ، که نخواهد آمد

 

تو نه در ديروزي ، و نه در فردايي

 

ظرف امروز ، پر از بودن توست

 

شايد اين خنده که امروز ، دريغش کردي

 

آخرين فرصت همراهي با ، اميد است

 

زندگي ياد غريبي است که در سينه خاک ،

 

به جا مي ماند 

 

 زندگي ، سبزترين آيه ، در انديشه برگ

 

زندگي ، خاطر دريايي يک قطره ، در آرامش رود

 

زندگي ، حس شکوفايي يک مزرعه ، در باور بذر

 

زندگي ، باور درياست در انديشه ماهي ، در تنگ

 

زندگي ، ترجمه روشن خاک است ، در آيينه عشق

 

زندگي ، فهم نفهميدن هاست

 

زندگي ، پنجره اي باز، به دنياي وجود

 

 

تا که اين پنجره باز است ، جهاني با ماست

 

آسمان ، نور ، خدا ، عشق ، سعادت با ماست

 

فرصت بازي اين پنجره را دريابيم

 

در نبنديم به نور ، در نبنديم به آرامش پر مهر نسيم

 

پرده از ساحت دل برگيريم

 

رو به اين پنجره، با شوق، سلامي بکنيم

 

زندگي ، رسم پذيرايي از تقدير است

 

وزن خوشبختي من ، وزن رضايتمندي ست

 

زندگي ، شايد شعر پدرم بود که خواند 

 

زندگي شايد آن لبخندي ست ، که دريغش کرديم

 

زندگي زمزمه پاک حيات ست ، ميان دو سکوت 

 

زندگي ، خاطره آمدن و رفتن ماست

 

لحظه آمدن و رفتن ما ، تنهايي ست

 

من دلم مي خواهد

 

قدر اين خاطره را دريابيم

 

پسندها (2)

نظرات (2)

ساسان اس ام اس
1 فروردین 94 19:37
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان اهورا
9 فروردین 94 23:47
سلام عزیزم حالتون چطوره؟ سال نو برشما مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشین
مامان علیرضا
پاسخ
سلام سارا جونم .خوبیم عزیز دلم . سال نو شما هم مبارک عزیزم . من هم آرزو می کنم سال خوبی داشته باشی گلم