علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

مجله توت فرنگی

نظرات (7)

هدیه
16 فروردین 94 14:21
الهییییییییییی قربونش برم انشالله سال خوبی برای جوجوی خاله باشه
مامان علیرضا
پاسخ
مرسی عزیز دلم . ممنون از نظر خوبت
کوثر
16 فروردین 94 15:15
سلام خاله جونم.اپ کردم خوشحال میشوم که بیایید وبم وبازدیید کنید.موفق باشی
مامان علیرضا
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم .بله خوشحال میشم به وب شما هم سر بزنم
کوثر
17 فروردین 94 14:06
راستی خاله جونم لینک شدید.
مامان علیرضا
پاسخ
مرسی عزیز دلم . منم شما رو لینک می کنم . موفق باشی کوثر جان
فرزانه
17 فروردین 94 15:14
سلام مامانی کوچولوت خیلی نازه ماشالا میتونم از عکساش برات کلیپ درست کنم فقط با 10 تومن خوبیش اینه که اول کارت رو تحویل میگیری بعد مبلغ رو واریز میکنی نمونه اش تو وبلاگ هست البته برای اینکه راحتتر دانلود شه کیفیتش رو پایین آوردم دیدنش ضررنداره منتظرت هستم 09187059389ارتباط با وایبر یا پیامک
مامان علیرضا
پاسخ
سلام ممنون از نظر شما
کوثر
18 فروردین 94 18:54
ای جونم!!!! چه پسر آقایی
مامان علیرضا
پاسخ
سلام کوثر جان ازت ممنونم عزیزم
مامان زهرا
19 فروردین 94 16:22
سلام خانمی خوبی عزیزم . واای ماشالله علیرضاجونم بزرگ شده .چه کار خوبی کردی که عکسشو گذاشتی خیلی دلم میخواست ببینمش .ماشالله چه آقا شده .ببوس گل پسر خوشگلو .
مامان علیرضا
پاسخ
سلام عزیز دلم . خیلی ممنون . واسه خودش دیگه مردی شده . خدا پسرای تو رو واست حفظ کنه . تو هم ببوسشون از طرف من . ممنون که اومدی پیشم عزیز دلم
❀عـســـل❀
11 خرداد 94 15:56
ماشالله ... عکسای بیشتری بذار ازش دلمون براش تنگ شده ... از طرف من ببوسش
مامان علیرضا
پاسخ
مرسی از نظرو محبتی که داری عزیزم