علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

مجله توت فرنگی

به یاد کودکان سرطانی...

1394/1/24 10:27
نویسنده : مامان علیرضا
1,053 بازدید
اشتراک گذاری

 

دانلود کلیپ

 

بارلها  هزاران بار سپاس...

 

که به ما و عزیزانمان

 

نعمت سلامتی را عطا فرمودی ...

 

فراموش نکنیم

 

کودکان و خانواده های کودکان سرطانی 

 

به دعا و حمایت مادی و معنوی ما نیازمندند

 

بیایید ...

 

با تمام وجودمان برای  درمان بیماری سرطان

 

که هر روز تعداد زیادی از مردم و کودکان کشور مان قربانی این بیماری می شوند

 

و

 

برای شفای این  فرشته های کوچک آسمانی دعا کنیم ...

 

پسندها (8)

نظرات (9)

ایدا
25 فروردین 94 14:52
کلیپش فوق العاده زیبا بود خوش حال میشم به من سر بزنید
مامان علیرضا
پاسخ
سلام ممنون از نظرتون . در اولین فرصت حتما سر میزنم . ممنون
مامان امیرحسین
25 فروردین 94 15:21
سلام عزیزم.یه سوال دارم ازتون،یه ویدیو دارم میخوام آپلود کنم اما چون حجمش497مگابایته نمیشه اگه ممکنه راهنماییم کن که چطوری حجمش راکم کنم.ممنونم.علیرضاجون را از طرف من ببوس
مامان علیرضا
پاسخ
سلام عزیزم . پیشنهاد من این هست که فیلم شخصی را در فضای مجازی قرار ندین .اما اگه دوست دارین می تونین با movie maker یا نرم افزارهای دیگه تدوین ، فیلمو به چند بخش تقسیم کنیدبر اساس موضوع هر بخشو جداگانه آپلود کنید... در محیط pico file می تونین فیلمو آپلود کنید ویا سایت آپارات ... اما pico file بهتر هست . ان شالله هر وقت قرار دادین بهتون یاد می دم که چگونه کلیپ رو تو وبلاگ بگذارین از pico file در محیط وبلاگتون .
kosar
25 فروردین 94 17:39
I'm grateful for each visit.
♥ღ مه آ سا♥ღ
27 فروردین 94 21:21
عزیزم آپم خوشحال میشم بیای وبم و برام نظر بدی عزیزم عزیزم 3 تا نظر بدید جبران میکنم
مامان علیرضا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی ... چشم ... سر فرصت حتما میام ... د
ĸoѕαr
28 فروردین 94 12:06
سلام خاله آپم...
مامان علیرضا
پاسخ
سلام عزیزم شرمندتم . یکم کسالت دارم . بهتر شم میام پیشت عزیز دلم .
مامان آنیسا
29 فروردین 94 10:51
ایشالا که خدا همشونو شفای خیر بده مریض شدن بچه خیلی سخته دیگه چه برسه به همچین بیماری
مامان علیرضا
پاسخ
سلام . ممنون از کامنتتون .ان شاالله... . از درگاه خداوند متعال با تمام وجودم آرزو می کنم که بیماران را شفا ... گرفتاری همه گرفتاران رفع ...بلا و مصیبت از خانواده ها دور ... و زندگی همه خانواده ها مملوء ار عشق و مهر و آرامش باشه (الهی آمین)
مامان رادینی
9 اردیبهشت 94 1:37
سلام عزیزم خوبی؟ مشتاق دیدار بعد از کلی تاخیر سال نوتون مبارک ببخشید من دیر اومدم همین الان اومدم عشق خاله رو ببوس ماشالله بزرگ شده هااااااا هزار الله اکبر یه سوالی داشتم خانمی می خواهم قالب وب پسرم و عوض کنم غیر از قالب های نی نی وبلاگ باشه از کجا قالب بردارم بهتره ؟ تنوع زیاد اشته باشه ؟و یکیش اینکه داخل نی ین وبلاگ اجرا هم کنه آخه از بعضی ها شنیدم زمانیکه قالب عوض میکنن وبشون به هم میریزه به خاطر همین مساله یه کوچولو و ترس دارم
مامان علیرضا
پاسخ
سلام دوست خوبم . خواهش می کنم این چه حرفیه سال نو شما هم مبارک باشه . به نظر من قالب های دخملی شکلک یا لی لی تم خوبه واسه قالب از سایت پیچک هم می می تونی استفاده کنی . شزمنده اینجا جواب دادم . ان شالله سر فرصت وبلاگت سر میزنم . شما هم رادین جون رو ببوس از طرف من
مامان رادینی
19 اردیبهشت 94 20:22
عزیزم شما هر جا جواب بدی تاج سر مایی ما دنبالت میاییم
مامان علیرضا
پاسخ
عزیزم سلام ع. ممنون لطفت . ان شاالله سلامت باشی هم خودت هم خانوادت عزیز دلم
یه مامان
2 خرداد 94 13:15
سلام عزیزم من وقتی یه بیمار رو ببینم از اینکه بگم خدایا شکرت که این بیماری رو که به اون دادی به من ندادی یه کم احساس شرم می کنم فک میکنم این شکر نعمت اینطوری یه کم خودخواهیه در عوض با کمک به اون مریض سعی می کنم از خدا تشکر کنم می دونید ما چقدر در حال ریخت و پاش هستیم اما تو کشورمون یه عده کودک سرطان خونی به علت نداشتن پول مغز استخوان های 140 تا 150 میلیونی به راحتی جلوی خانوادشون پرپر می شن تو رو خدا یه کم به بخش خون بیمارستان های شهراتون سر بزنید اون وقت رومون میشه عروسی های آنچنانی بگیریم یا سفره های آنچنانی صرفا به خاطر اینکه بگیم از بقیه سریم بیندازیم چند بار بریم مکه فقط فقط به نیت تفاخر یا خرید یا سفرهای خارج بریم بعد که این مریضا رو ببینیم فقط بگیم خدایا شکرت خودمون رو نعوذ بالله به جای خدا بذاریم حالمون از این آدما به هم نمی خوره ای که از دستت رسد کاری بکن پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار
مامان علیرضا
پاسخ
سلام دوست عزیز ... کلامتون بسیار متین هست و زیبا . اما ما گاهی ناشکری می کنیم . بیشتر به خاطر داشتن نعمت سلامتی واقعا باید شکر گزار باشیم و ناشکری نکنیم... و سعی کنیم گامی برای بهبودی بیماران انجام بدیم . خیلی ممنونم که وقت گذاشتین . کلامتون بسیار دلنشین بود . ممنونم