علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

مجله توت فرنگی

انیمیشن زیبای کودکانه با آهنگ نگران منی از مرتضی پاشایی

1394/3/2 12:29
نویسنده : مامان علیرضا
825 بازدید
اشتراک گذاری

برای مشاهده کلیپ بر روی تصویر کلیک کنید

 

امید  و توکل به خداوند بزرگ و متعال ، صبر ، نماز ،خواند قرآن، دعا کردن در حق هم

 

آرامبخش دلهاست ...

 

آرزو می کنم که روزهایتان زیبا، دلتان شاد ، کانون خانواده تان گرم 

 

و زندگیتان سرشار ازعشق، مهر، آرامش و سلامتی باشد

 

و خداوند در تمامی لحظات همراه و یاورتان باشد ...

پسندها (2)

نظرات (4)

nilia
2 خرداد 94 18:13
سلام دوست نی نی وبلاگیم اگه دوست داری به من در جشواره نی نی طبیعت رای بدی عدد1 رو به 1000891010 اس ام اس کن مرسی
ĸoѕαr
2 خرداد 94 18:48
سلام خاله میشه کد 8رو به سامانه 1000891010 بفرستید جبران میکنم.
مامان علیرضا
پاسخ
سلام شرمنده ام عزیزم . من رای رو فرستادم قبلا . ببخشین . ان شالله جشنواره بعدی جبران می کنم
♥♥ مه آ سا ♥♥
3 خرداد 94 2:33
سلام دوست عزیزم من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کــردم از شما دوست عزیزم میخواهم بهم لطفا رای دهید لطفا عدد 17 را به 1000891010 ارسال نمایید لطفا بهم رای بدید جهت دیدن عکس جشنواره ی من به وبلاگم مراجعه فرمایید دوست خوبم به علیرضا جون هم رای دادم ایشاالله اول میشه شما هم خواهش میکنم رای بدید
مامان علیرضا
پاسخ
سلام من رای رو ارسال کردم قبلا . عذر خواهی می کنم .
♥ایدا♥
3 خرداد 94 20:20
سلام من به شما رای دادم شماهم به من رای بدید ممنون
مامان علیرضا
پاسخ
سلام شرمنده ام عزیزم من رای رو فرستادم خیلی وقته . الان کامنت شما رو دیدم . ان شالله دفعه بعد